Tuesday, January 20, 2015

Lesson plan English Year 3 (Topic: Things I do)

Di bawah ini adalah contoh RPH yang saya tulis bagi tahun ini. Setiap orang ada cara mereka sendiri bagi penulisan RPH .Ini adalah cara saya. Kali ini saya cuba sertakan dengan aktiviti HOTS.  Ianya agak panjang (Memandangkan saya berada di sekolah cluster yang mana RPH sekolah saya menggunakan perisian online, maka tiada kekangan bagi saya menulis panjang). Jika saya menulis di dalam buku rekod saya pasti tidak akan cukup ruangan untuk menulis RPH sebegini. Harap perkongsian saya ini bermanfaat kepada anda.

Alamak! Just realize ada grammar mistakes 'writing practice in text book'. - ganti sendiri 'from'. Sewaktu saya memuat turun lesson plan ini saya baru selesai hantar RPH dlm online sistem. Tengah ting tong juga ni. :p . Mana2 grammar mistakse tolong betulkan yer. Lagi best tinggalkan komen di ruangan komentar. Sharing is caring. 

0 comments:

Harry Potter muslim for fancy dress competition

My daughter took part in a fancy dress competition. I did not buy the costume nor borrow it from somewhere. Eventually, we used what we foun...